Call me what you will.

Morning!

(Läs det i en av de unga Mr Weasleys röst när han står där med en sked i örat och säger god morgon)

Ska snart pysa till bussen, om en halvtimme. Har lite saker kvar men det är gott om tid så jag hinner skriva ner några rader. Sitter just nu och kollar igenom kalendern inför veckan och det är inte mysigt kan jag ju säga. Idag är det inlämning för en reklamuppgift, på onsdag är det book talk, torsdag ska vi lämna in vår first draft på vår engelskarapport och på fredag är det samhällsprov. Anteckningar till book talk är jag nästan färdig med! Rapporten och plugga inför FN-provet är knappt påbörjat.. Har lite småfunderingar till rapporten, likaså exempel på några titlar jag vill hitta som jag tror kan hjälpa mig mycket..
I skrivande stund känner jag dock att det är helt okej. Kan bero på att jag fick en liten kick i röven i England, blev lite mer peppad på livet, och det gör la att jag blir mer motiverad att plugga ordentligt i skolan. Vet dock inte var koncentrationen tog vägen. Har lite svårt att fokusera på något annat än fina parker och hus på den stora ön. Nåja, den kommer säkert tillbaka snart.

Idag är det skola som vanligt, efter det ska jag bara hem och ta hand om vovven lite. Efter det blir det till att bänka sig framför datorn och göra det sista på boksamtalet och förhoppningsvis hinna med lite på de andra sakerna med.

Tiden börjar rinna ut nu så jag måste avsluta. Får se om/vad det dyker upp för något sedan.

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0