Who will give you strength when you're not strong?

Nu är det bekräftat - jag suger på att blogga. Försöker lite då och då men det går fan inte bra, hahah.
 
Orkar inte skriva särskilt mycket. Lovet har varit jättefint. Jobbat (pengar pengar dreggel dreggel) och sen har jag varit nere i Lund och firat Mattes födelsedag kombinerat med nyår. Det var skitmysigt och jag hade det oerhört trevligt! Härlig samling människor, minst sagt. Min present var också oerhört lyckad, men Mattes mamma lär ångra att hon hjälpte mig med den hahah.
 
Det senaste har det varit en hel del tankar om framtiden. Vad ska jag göra, när ska jag göra det, hur ska jag göra det. Tror att det lär lösa sig ändå, men känns som att livet tar fem meter långa steg framåt hela tiden. Jag hänger inte riktigt med. Man tänker att äh det är lång tid kvar, ta det lugnt, jag tar det snart. Men det är inte så. Det kommer närmare än man tror.
 
Sammanfattar den senaste tiden i lite bilder.
 
Firade jul med Andréa. Det var vackert och jag fick fina saker :) TACK!
 
Spenderade en kväll med att sitta och utbyta bilder med Lolloh hahah. Ser ut som att jag har absurt mycket hår.
 
Det här var bilden som prydde mina julhälsningar. God jul från Emma.
 

Har spenderat många stunder med denna filur. Fina kissemiss.
 
Har även försökt ge mig själv lite egentid vilket vanligtvis resulterat i detta - gömma mig i min sänggrotta med tända ljus och musik i öronen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0