Enter headline here.

Sista dagen på lovet.. Det är lite sorgligt men samtidigt trevligt (eehe?!?) på något sätt då man nu får saker att göra på dagarna. Fine, jag har inte varit sysslolös på lovet då jag har jobbat och varit iväg till Skåne osv, men samtidigt får man sysselsätta huvudet hela tiden, vilket känns ganska bra.
 
Denna dag ska spenderas i Göteborg tillsammans med Maja. Först lunch, sedan bär det av till Universeum. Ska bli väldigt trevligt! Ska försöka få en del bilder (om det inte är otillåtet att fota, jag minns inte det?) och få upp dom här ikväll :)

Trött som in i helvete dock. Jag som tyckte att jag sov ganska mycket? Nåja. Livet är fint ändå!

Tjosan hejsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0