Change of heart.

Uppe i ottan. Nä då men jag vaknade vid nio. Ska åka och träna vid kvart över tio så fick pallra mig upp i ordentlig tid innan! Ganska skönt ändå så man inte ligger och sover halva dagen och får en chock när klockan ringer halv sex på onsdag.
 
Annars ska jag mest plugga och läsa idag. Ta en truddilutt med vovven också. Kanske en cykeltur? Får se vad det blir. Hur som helst så ska jag ta det lugnt och fint! Lär bli någon liten uppdatering, om jag kommer ihåg att få några bilder eller har nåt annat vettigt att säga.
 
Morgondagen kommer bli jättefin! Har inte träffat Maja på fan det är flera månader sen tror jag? Vi bestämde hur som helst att ses för en lunch och sedan pallra oss vidare till universeum. Där har jag inte heller varit på ett tag så det kommer bli fantastiskt. De har så fina grejer där.
 
Måste göra mig i ordning nu så jag hinner iväg i tid till träningen. TJO!
 
Ett av de tre nattsällskapen jag hade inatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0