The voices in my head will really haunt me.

Sitter och spånar på lite frågor inför morgondagen. Då ska ju nämligen Mimmi och jag till Bergsjön och intervjua flyktingar och några fantastiska människor som jobbar med flyktingfrågor. Detta ska sedan resultera i ett reportage! Hoppas det blir bra. Tycker det är svårt att skriva frågor. Resten går helt okej men just frågorna, det är det svåra. Att komma på bra frågor som ger öppna och givande svar är inte lätt minsann. Men det går helt okej! Ganska tacksamt ämne ändå. Det finns ju massor att fråga och prata om.

Dagen var lite upp och ner. Vi alla var la ganska down innan och under provet (som för övrigt gick skit) men efteråt fick jag någon skrattknäpp och hade ADHD i hjärnan. Efter det gick Andréa och jag hur som helst till Café Wasa och käkade hallonpaj. Fyfan vad vi förtjänade det efter det där provet. Mitt betyg, som förhoppningsvis var ganska fint, kördes nog ner i botten efter idag.

 
Spelar dessa fina gossar ikväll. Myspys som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0