Revolution begins in me.

 Blev en snabb sväng till skolan idag. Hade idrottsteori i en timme. Placerade mig på bussen och åkte hem direkt efter det. Sitter nu och pluggar inför morgondagens filosofiprov. Förstår inte ett jota men hoppas på det bästa!
 Blir till att åka och träna om en och en halv timme ungefär. Underbart! Det var några veckor sedan nu. Var på väg att bli förkyld och ville inte träna då. Efter det åkte familjen iväg och jag hade mysvecka hemma. Blev ingen träning då heller.

Vad denna vecka i övrigt bjuder på har jag inte så stor koll på, förutom att jag ska till Vasa med Andréa i morgon efter provet. På fredag ska jag till Bergsjön och intervjua några inför ett reportage om flyktingverksamheten. Ska bli spännande men är smått nervös. Det är svårt att komma på vad man ska fråga för att få så bra svar som möjligt att utgå ifrån när man sedan ska sätta sig och skriva.

Nästa vecka är det lov. Meningen var att jag skulle spendera veckan på fritidset på min gamla skola, men det blir inte så. Hoppar över det. Veckan fylls istället med ridning i massor (har både Sluggo och Freja att ta hand om) och en liten trip till Andréa torsdag-fredag. Mer än så vet jag ännu inte. Får se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0