I am down to absolute zero.

Trött morgon. La mig nog lite för sent igår. Men det är ingen fara. Jag kan sova på bussen! Det är ändå ingen idé att jag pluggar för jag förstår ändå ingenting. Får nog spendera min håltimme med att sitta med Andréa och diskutera huruvida vi existerar eller ej när vi äter pizza. Oh, livets stora frågor.......
 
Efter provet blir det hur som helst en lite dejt med Andréa. Vasa, here we come! Nästan årets första besök där. Tog en tur dit med Viktor och käkade lunch förra veckan men premiär med min ordinarie vasavän. Så jävla sugen på hallonpaj. Tycker verkligen att vi förtjänar det med tanke på vad som väntar oss efter lunch.

Har små funderingar kring mitt element. Trodde att jag hade fått upp en bra värme för det var ganska lagom liksom. Men nu fryser jag som fan. Vill dock inte gå och höja och sänka värmen. Det kan ju knappast vara bra för varken elementet eller mig. Hmm... vad som krävs är helt enkelt mer eller mindre kläder, beroende på hur temperaturen känns för stunden!

Ska göra i ordning det sista innan jag sätter av mot bussen. Arch enemy ska få hålla mig sällskap mestadels av tiden till skolan idag. Snubblade in på de igår när jag satt och petade på min fantastiska lilla MP3 och det slog mig då att jag saknat dem lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0