You can't think of dying when the bottle's your best friend.

Blev nyss klar med läxorna. Borde egentligen lägga mig och sova (borde gjort det för ett par timmar sen) eftersom jag ska upp  halv sex i morgon. Dock ska jag sitta och lyssna på lite musik innan jag gör ett fantastiskt magplask i min säng.
 Tänkte inte skriva så mycket mer utan istället låta musiken tala i detta inlägg.



Vacker låt, vacker sångare, vacker röst.



Inte lika vacker sångare kanske hehe men bra röst och härlig låt.


Loius Armstronglåt egentligen men den är väldigt härlig och jag tycker Joey gör den väldigt bra! Dock är jag grymt förtjust i den mannen så det bidrar la lite till att jag tycker den är oerhört bra men yeah.

Ska göra mina naglar svarta och sen sova. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0