Where were the spiders while the fly tried to break our balls?

Fin dag i allmänhet, fram tills fem ungefär.
 Var i skolan, had ebara en lektion. Mys! Positiv överraskning där. Regnade sådär mysigt och var inte särskilt jättekallt. Tog bussen hem, gick hem till lillasyster och tog mig till biblioteket med henne, cyklade till biblioteket där vi fixade två böcker till My och tre skivor till mig (det är deras fel att dagen gick nedåt ett par timmar senare!)
 Trampade vidare till bowlinghallen då My skulle bowla med några andra familjemedlemmar. Jag cyklade hem och skulle lägga in musik på datorn och sen in på mobilen. Detta gick dock inte särskilt bra. kunde lägga in musiken på mobilen men kunde fan inte lyssna på den. Jävla skit! Blev pissed off och smsade Viktor och bad om hjälp och med hjälp av ett kort jag tagit på hur det såg ut på datorn på en av musikfilerna kunde han identifiera felet; det var i fel format plus inlagt på nåt konstigt sätt så filerna var mycket större än musikfiler brukar vara.
 Ska dock få lite experthjälp av gossen ikväll eller i morgon så går förhoppningsvis bra då!

Såhär kände jag mig när det inte funkade att lyssna på musiken.

Kvällen fick tack och lov en fin vändning igen när min fina morfar kom hit och vi käkade lite kräftor och räkor. Det var gott! Ska ner och ta lite kort på mitt kött och blod där nere snart. Kan alltid va trevligt att ha på älder dagar! Kunna visa upp suddiga bilder för mina framtida barn på folk med halvstängda ögon så det ser ut som att käket innehöll något olaglig suspekt substans och säga "Titta! Dessa folk kommer du ifrån!".

Spenderar tiden just nu med att lyssna på denna vackra skapelse och hans fina toner. Fått en liten crush på honom det senaste. Nejtack Andréa jag vill inte höra någon kommentar om att han ser ut som en tjej! Puss.

Nu ska jag gå ner och ta kort på folket och dagdrömma lite om gossen på ovanstående bild. Höres tonight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0