No room for me, no fun for you

Varit på torget denna lilla dag. Försökte hitta mig ett par nya jeans då jag i princip inte äger några långbyxor och börjar tycka det är lite kallt om vaderna om jag inte har strumpbyxor under och det kan jag ju inte ha varenda dag. Det slutade i alla fall med att jag stod och grät i provrummet för att jag antingen kände mig som en dvärg eller fet. Passade byxorna i midjan var de typ 15 cm för långa och passade de på längden fick jag de inte över låren. Funderar på hur faan klädtillverkare tycker att man ska se ut? Blev hur som helst inga byxor, åkte hem och satte mig på rummet och har suttit här sen dess, med musik i öronen.

Ska till farmor och farfar på middag om typ en halvtimme. Vet inte vad jag ska ha på mig. Inte alls inne på det här med kläder nu och vill bara skjuta någon. Gärna flera stycken. Dö folk dö.

Min kära Jull är fin i alla fall!

Hade tänkt vara sådär bra att när jag åker ner till Skåneland nästa gång ska jag ta lite kort. Orkar inte släpa med mig kameran för den tar ju upp halva väskan men i alla fall med mobilen. Slog mig att jag inte har särskilt mycket bilder därifrån.. Speciellt nu när jag ska träffa Sass för första gången på över ett år. Måste ju fota så jag kan spara detta moment för all framtid. Nejmen.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0