Long time no see

NU har jag tänk köra igång här igen då jag har lite lust att ta fram kameran från dess lilla gömställe! Mycket roligare att uppdatera när man faktiskt har lite bilder att lägga upp.
Har dock inte varit ute och tagit några nya bilder på ett tag så blir en del gamla från i somras eller när jag nu tog dom.
Vet heller inte hur länge detta håller i sig då jag inte  hittar laddaren till min kamera så jag kör på tills den dör, sen får vi se hur jag gör.
Nu kommer hur som helst massa bilder på lite allt möjligt. Fint litet avbrott i mitt kära pluggande.

Fina pissekatten Jennifer ♥

Jennifer once again, denna gången med lite smuts i ögonvrån!
 
Pissen som myser runt i gräset. Måste få säga att hans ögon är väldigt vackra!
 
Min kära lillasyster ♥
 

Tjockiskatten igen ♥
 
Charmig lillebroder!
 
Brodeeer once again!
 
Liten Georgie när han var bebis!
 

Nu ska jag fortsätta min dejt med pluggandet. Adjökens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0