Homo sapiens have outgrown their use.

Helt okej dag idag faktiskt! Var skolfoto och jag hade, tro det eller ej, blå jeans. Bäst att sätta markering i kalendern, ohyes.
 
Efter skolan tog jag mig en promenix på stan. Kollade bebiskläder och kom hem med DENNA!

jag tyckte den var söööt och väldigt mysigt tyg! Sånt där mjukt myspys. Åh så fint det var. Härligt också med naturvitt och inte kritvitt. Gillar mer denna färgen (:
Nej det är inte till personligt syfte utan till en vän som jag ska träffa om två veckor thih. HAPPY ME.
 

Spenderar nu kvällen med att plugga. Har engelska och naturkunskap som ska göras. Härligt att vi är lediga i morgon så att jag kan plugga hela dagen då också.

Längtar till helgen. Dags för bokmässa då! Kommer bli en fin fredag minsann. Kollade i min kalender och bara ÅH JAG HAR FINA HELGER FRAMFÖR MIG men det gällde visst bara denna (bokmässa) och nästa (viktor och sass) för veckan efter så bara bam bam bam BAAAM prov i makt och medier på fredagen. INTE HAPPY ME. men livet är fint ändå!

Nu ska jag sluta babbla om bajs och ta mig ut på en promenad med det fyrbenta fanskapet på nedervåningen ♥ Kikar kanske in här senare under kvällen. Tjo!

Slänger in två graciösa bilder på mig här, som ett litet fint avslut.



Jag är ganska söt ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0