Here we go!

Har lagt in alla bilder från min mobil nu så jag har en del bilder att slänga upp. Tänkte ta massor av dom nu bara för att dela med mig av hur vackert (notera att ni får tolka detta ordet som ni vill) det ser ut om man går in i mitt galleri.

Eftersom en viss person nämnde att jag alltid lägger upp samma bilder här så tänkte jag ändra på detta. Då denna person har ett stort behov av att se bilder på mig så tänker jag bara snäll och stilla hennes begär. Puss på dig.


Fan vad stor bilden blev. Och ja jag är jävligt charmig. Denna skickade jag nyss till Lolloh för att göra henne på bättre humör genom att hon skulle få titta på hur jag ser ut när jag ska se ut som ett stolpskott. Det funkade bra! 


Sover man hemma hos mig är detta vad man får som sällskap! OBS, HAN SNARKAR SÅ ATT SÄNGEN SKAKAR.

Vacker Georgie ♥
The pic says it all.

Här säger dock inte bilden allting. Förstår inte mycket av det där svaret om klippan och jag har fortfarande inte kunnat sluta fundera.
 

Ska åka till träningen om tjugo minuter så måste pysa iväg och byta om. TJO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0