Vinter snart.

Fastnade, once again, på bilder på weheartit (beroendeframkallande sida, huh?). Den här gången är det vinterbilder som gäller! Längtar dit. Världen blir faktiskt jävligt vacker på vintern. Kanske inte inne i stan då snön är mer åt det gråa hållet men what the hell. Det är fint ändå!
 
307977_356483904437688_1039602631_n_large
Tumblr_mahcfqotgh1rovf6yo1_500_large
5401940871_3169504636_b_large
 
Ska plugga lite nu. Har en redovisning om islam i morgon. Efter att jag kollat igenom det lite så ska jag ta mig ut i blåsvädret och gå en promenad med hunden och en vän och hennes hund. Blir la att plugga lite mer ikväll också. Måste ju vara åtminstone hyfsat förberedd trots att det är lite kort om varsel med att vi ska redovisa i morgon. Men kanske lika bra att få det överstökat!
 
Höres ikväll. Har förhoppningsvis lite promenadbilder att dela med mig av då. Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0