Veckan i bilder.

Har varit ett par minst sagt turbulenta dagar. Tänker inte dra upp det här då de förskrämda troll som läser min så kallade blogg troligtvis redan vet vad det handlar om. Allt är över nu i alla fall, AND IT FEELS SO GOOD.
 
Det här är typ jag idag.

Har lite bilder att dela med mig av. Bilderna är från den här veckan.
 
On my way to the bus.
 

Andréa och jag försökte plugga lite engelska. Not that easy, måste jag få säga... Vi hade annat i tankarna.
 
Sorry honey, men det är knappt nån som ser detta ändå. OCH det är en av de bättre bilderna på dig!
Som sagt, det gick inte så bra att plugga...

Vi åt clementin!
 
Och jag hade tråkigt :)
 
Denna kväll kommer bestå av film och mysande. Haft en underbar dag och och så ska det fortsätta! Lär titta in här många gånger under kvällen så vi lär höras igen. Tjo!

Kommentarer
Skriven av: gissa

DU ÄR SÅ ELAK. hatar dig. älskar dig. PUSSS i vilket fall,
fyfan vad fula vi är

Svar: I know you love me, I know you caaare...<3
kreacher.blogg.se

2012-10-19 @ 23:32:48

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0