Spit your pity in my soul.

Ingen uppdatering igår då jag spenderade dagen i skolan och sen direkt hem till Jess. Pluggade en del (påbörjade äntligen mitt tal!) och lekte med överstrykningspenna över instuderingsfrågorna på naturkunskapen.

Gick upp tidigt (halv sju) på min lediga dag!!!! för att åka till stallet och mocka och göra i ordning Sluggos box. Blev dock ingen ridning. Både jag och Jess var för trötta och sega.

Stack hem till Jess igen, gjorde oss i ordning. Hon släppte av mig vid vår gamla skola och jag gick och satte mig med min gamla mentor och tjötade lite. Det var trevligt. Han är så mysig, den mannen! Alltid lika pratglad och kramgo.
 
Gick till torget sedan och köpte present till syster, pluggade på biblioteket och utförde ärenden på banken.

Och nu sitter jag här.. Kvällen kommer bestå att pluggande och en promenad med min hund. Inget mer.

Slänger upp lite bilder från dagen och även från igår.
 

Mimmi och jag sysslade med väldigt fin konst när vi hade tråkigt på textkommunikationslektionen igår. Helt amazing.

Jess hade skaffat sig en hamster! Hennes gamla körlärares dotter ville inte ha kvar den så Jess fick ta över den.

Mitt gamla klassrum huhu. Jag blev lite sentimental, trots att jag trivs bättre på isgy än där. Det fanns ju ändå en del härliga lärare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0