Oh, that holy water.

Nyss hemkommen från dopet. Här har ni några smått suddiga bilder!
 
Haha damn de blev mer suddiga än jag trodde...
Från vänster: Prällen Hans Hansson (hans namn får mig alltid full av skratt), min farbror Patrik (som är väldigt stilig och var dopvittne), det andra dopvittnet (gömd bakom någon gästs huvud), Ida (ungens morsa och min farbror Jonnys tjej) och Jonny (min farbror och pappa till ungen som döptes)

Min fina farbror häller upp vatten i dopfunten eller vad det heter. Det roliga var att detta vattnet hämtade prästen en stund innan..inne på toaletten. Väldigt heligt vatten det där du :)


Lillkusinen Felix på rundtur i kyrkan (vår käre Hans Hansson insisterade på att han skulle gå runt med Felix och visa honom denna byggnad)

Allt som allt en bra dag. Jag fick tårta höhö. Nu ska jag plugga i ca en halvtimme sen blir det till att åka iväg till gymmet och sen jobba. TJO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0