Ny kategori: Dagens vadfan!

Eftersom jag använder uttrycket "VADFAN?!" många gånger om dagen hade jag tänkt starta upp med en ny kategori - dagens vadfan!

I denna kategori kommer jag lägga upp en sak/flera saker som jag under dagen sagt VADFAN åt.

Första dagens vadfan kommer här. Enjoy!

Dagens vadfan är locken framme vid mitt ansikte på vänstersidan.
Jag har alltid haft spikrakt hår men helt plötsligt har det dykt upp en krok i mitt hår. När jag kom hem och såg detta i spegeln flög det ur, såklart, ett VADFAN ur min käft.

SKÅDA!
 
(Ignorera att mitt hår ser tunt och smutsigt ut. Till mitt försvar så är det blött efter att ha blivit utsatt för regn i ett par timmar!)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0