I'm grippin' at the ground I stand upon.

Igår åkte jag hem till Jess. Sen bar det av till...STALLET! Ja, jag ska börja rida igen.

En kvinna som har häst i samma stall som jessie har opererat sin fot och kan inte rida. därför behöver hon nån som kan rida hennes halvblod Sluggo. Jess frågade mig om jag ville och ja klart som fan att jag vill det. Därför ska jag nu börja rida. Var och red lite igår och idag. Blev endast skritt då det igår var första gången jag red honom och ville känna lite på honom, och idag spöregnade det så var inte kul för varken oss eller hästarna.

Lite halvsuddig bild men här är han!

Ännu mer suddig bild men han gick och då rörde ju sig allt och kameran ville inte riktigt vara med och leka då.

Gah, I'm so happy right now.

Övrigt då.. jo jag har en inlämning i textkommunikation i morgon, ekologiprov på onsdag och svenskatal på torsdag. Är lite stressad.. men får skylla mig själv att jag inte tagit tag i det tidigare. Har två timmar på mig nu att plugga, får nog bli att greja med ekologin. Sen blir det träning och jobb. Efter det har jag ytterligare ett par timmar innan jag ska sova och då blir det till att skriva texten. I morgon kommer jag hem lite senare men har ett par timmar även där att göra något, typ skriva färdigt texten om den inte är klar (hoppas inte den ska vara inne på lektionen. Fick ingen specifik tid utan bara måndag) och sen ska jag till Jess på kvällen.. Fan jobbigt att skriva allt såhär. Gör upp ett litet schema. Kan vara bra för mig att komma ihåg också höhö.

Söndag: Plugga natur, träna, jobba, plugga textkommunikation
Måndag: Skola, plugga text/natur/svenska, inlämning, till Jess
Tisdag: Är hos Jess, går upp tidigt på morgonen och åker och rider, åker med Jess in till Stenungsund, utföra ärenden på banken, hälsa på min gamla mentor, plugga natur/svenska, träna, plugga natur/svenska
Onsdag: Skola, ekologiprov, plugga svenska
Torsdag: Skola, svenskatal, till studie- och yrkesvägledaren, träna

Sen orkar jag inte göra längre...

Nu ska jag i alla fall koncentrera mig på att plugga lite. Måste ta till vara på all den pluggtid jag har.

Höres kanske ikväll när jag placerar min röv på golvet framför datorn. Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0