I dip my chips in the blood that drips.

Kvällen igår var blö men ändå wiho. Blö på situationen men wiho på mig. Och wiho på Andréa. Tack darling för att du är så fin.

Idag är det dränkabebisceremoni i kyrkan. Den som ska dränkas är min lillkusin. Kommer säkert bli trevligt. Och man får säkert god fika efteråt.

Kollar just nu på Beck: spår i mörker. Inte kommit längre än två minuter så har ingen åsikt om den än så länge. Men den är säkert bra. Det har alla Beckfilmer hittills varit. Och då har jag sett nästan alltid med Peter Haber och Mikael Persbrandt som Beck och Gunvald!

Jag tar med mobilen till dopet så det blir säkert några foton därifrån.
 
Vet inte ens varför jag skriver ett inlägg nu. Har inget att skriva om? Men nu vet ni hur min dag ser ut i alla fall. Träning sen också, glömde det. Och jobb. Höres ikväll. Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0