Framtidsplaner...

Var med Andréa på någon mässa för utlandsstudier. Det fick mig att börja tänka. Det lät skitbra allt - CSN betalar för utbildningen. Du får till och med 60-70 000 spänn över per år för att lägga på boende och leverna. HOW AWESOME? Sen upptäcker vi då att dessa CSNpengar självklart är lååånade pengar. Jaa, ni hörde rätt. Lånade. Vilket innebär att man sen måste betala tillbaka dom till CSN. Så..goodbye med de planerna jag fick med att studera i England!

Går istället tillbaka till plan B (eftersom plan A var att studera i England). Vad plan B är får ni reda på om några månader, när det är mer säkert.

Har inte bloggat på ett litet tag.. jag är bra på att hålla igång det här, jag vet! Men hade tänkt lägga upp lite bilder nu i alla fall. Lite mer text och annan skit efter bilderna...

Detta var mina ben efter att vi varit ute och gått i skogen med skolan. Blev mest lerigt på insidan.. Därav anledningen att jag står med fötterna utåt sådär vackert!
 

Min fantastiskt fina pissekatt som håller mig sällskap när jag ser på Beck!


En väldigt skum polly. (Under: en långhals)

Min väns fina Deathly Hallows halsband! Planerar en kidnappning av detta nästa gång jag träffar honom.

Det var väldigt fint vid havet idag när jag skulle till bussen!

Ja dagen då...Prov. Utlandsstudiemässa. Promenad. Mat. Alltså ganska händelselös och tråkig. Ska ta mig ut på en joggingtur snart, sen sätta mig och kolla på Beck lite. Mysig fredagskväll. Sen ska jag nog ta och greja lite med talet som ska hållas nästa vecka. Kanske att jag börjar skriva in instuderingsfrågorna till naturkunskapen också. Borde inte göra det på en fredagkväll men i morgon på förmiddagen är det kalas och sen åker jag iväg till en viss grej HEHEH BERÄTTAR INTE ÄN NI FÅR SE PÅ SÖNDAG GAH I'M SO...SO...jag är så uppe i varv att jag inte ens vet vad jag är.


Avslutar detta inlägget med lite fin musik.

TJA DÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0