Enter headline here.

Har spenderat dagen med att städa. Stannade kvar i skolan i en och en halv timme efter att jag slutat. Vet inte riktigt vad jag pysslade med men jag satt i det mysiga fönstret vid skåpen på första våningen och läste. Det var fint. Sen drog jag i alla fall hem och började städa. Det har tagit några timmar men nu är mitt rum rent och fint igen. Yay!

Jull och Lolloh kommer snart. De skulle egentligen dyka upp om tio minuter ungefär men det var nåt spårfel så tåget gick bara till Ängelholm och så fick de sitta och vänta på en ersättningsbuss i en timme och så. Men de kommer någon gång ikväll. JAG LÄNGTAR!

Jag hade lite mysigt med min fina kissekatt Jennifer igår. Hon är så fin. Tog några mysiga små bilder. Skulle lagt upp dom igår egentligen men det blev inte så av någon anledning. Och just nu orkar jag bara lägga upp en, hehe.

Puss på fina kissekatten ♥
 
Lär inte vara särskilt aktiv här under veckan då flickorna är här och sen pyser jag till Andréa. Men jag ska försöka få lite uppdatering i alla fall! Annars blir det en gigaaantisk bildbomb om en vecka!
 Ska i alla fall kompensera den kommande usla uppdateringen genom att slänga upp ett till inlägg här om ett par minuter.. tjo så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0