This terrible silence stops me.

Har varit på hundkurs idag. Moster skulle åka ensam med sina två hundar och undrade därför om jag ville med. Så jag tog den ena hunden och hon den andra. Det var jättekul och jag fick en hel del inspiration till vad jag kan göra med Hobbe. Det var nice!

Efter det blev det jobb och just nu håller jag på att baka massa olika saker, vaniljmuffins, chokladmuffins, vanilj&chokladmuffins och drömmar, för att frysa in och förbereda mig ifall det blir en hård vinter!


Bilden är ickerelevant, men jag tycker den är lite charmig! Och när man ändå snackar om onyttigheter, liksom..

Ska träffa Andréa i morgon! Glad pojke blir jag. WOEH. Kommer bli awesome.

Kommentarer
Skriven av: sam's vän

Orkar inte hur charmig du är.

puss på dig, och den där bachmänniskan ser liiite ut som en tjej. Know u love me <333333 pusssss och så vidare

2012-06-19 @ 22:58:11

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0