They call us problem child.

Jag är förvirrad! Smågrejat hela dagen och sen blev jag så sjukligt trött efter att min mage flippade (goddag igen, medicin!) så jag somnade när jag tänkte läsa. Vaknade en och en halv timme senare och trodde det var en ny dag. Det var det dock inte. Känns fortfarande som dygnet är helt snedvridet hahah. Men vadfan det är BRA för det känns som att jag levt två dagar, när det egentligen bara varit en dag! Två dagar till priset av en. Det säger man minsann inte nej till!

Funderar starkt på att lägga mig snart för är fortfarande jättetrött, men jag vet inte. Vill läsa lite till. Har den bit kvar på denna delen av boken (boken är uppdelad i delar! Det är awesome ♥ Väldigt lätt att veta var man ska pausa läsningen, speciellt när delarna inte är alltför långa).


Vet att det varit mycket Skid Row de senaste dagarna men jag är verkligen helt såld på Sebastian. Han är troligtvis en av de vackraste människor jag sett (vet en som INTE kommer hålla med mig...). Kommer lite annan musik längst ned i inlägget också!


Morgondagen kommer bestå av träning, läsning, matlagning och lite andra småsysslor. Har inga särskilda planer och vill helst hålla det så denna veckan. Förutom på fredag för då ska jag ut tillmosters och kusiners sommarhus! Det är så jääävla underbart och vackert där ute. Kommer bli jättemysigt!

Dagens tema på musik får bli lugna saker!


Riktigt fin låt det här. Och Paul Stanley (sångaren) är egentligen inte snygg men han har någon sån där tilldragningskraft som gör att jag inte kan sluta glo på honom.


Mer av dessa gossar. Fin låt även detta! Sjukligt längesen jag lyssnade på den dock.


Riktigt fin låt som alltid är trevlig att lyssna på. Och Freddie har troligtvis en av de bästa röster jag hört. Inte okej att han dog.


1. Finaste pojkarna.
2. Tänk att jag sett detta live. Fyfan vilken lycka!
3. Resten talar för sig självt.


Fantastiska gossar det här och Jonathan Davis' röst är jävligt mysig, precis som hela honom. Vill bara krama och pussa på honom. DEt är nåt så mysigt över honom.


Amy Lee är väldigt snygg och bra sångare och även sångaren i Seether (som jag har för mig är från sydafrika?) har också väldigt bra röst. Den är sådär gosig.

That's it for tonight. Hörs i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0