The mist was eaten away by the sun.

Uppdateringen har varit under all kritik i know, men jag ska försöka bättra mig. Det är ju sommarlov snart och då har jag både mer ork och tid och har troligtvis lite roligare saker att snacka om också. We hope for the best!

Ganska nyss hemkommen från Sweden Rock.. ja, vad ska jag säga? Det var underbart! Jag såg Mötley Crüe, blev känslosam och grät. Såg många andra bra grejer också som The Darkness, King Diamond, Ugly Kid Joe, Sacred Reich, Sebastian Bach, Twisted Sister, Sabaton och massa fler. Stötte också på en hel del intressanta människor som gjorde dagarna lite ljusare och fick både mig och Lolloh att skratta en hel del.

Skolan slutar på fredag. Fyfan vad skönt! Tycker faktiskt att jag förtjänar lov nu, så det så. Dock ska jag jobba sju veckor. Har en och en halv vecka ledigt, sen blir det jobb direkt. Trodde jag hade fler veckor ledigt men tydligen inte. Men mer pengar till mig höhö.

På måndag ska jag träffa Andréa! Glad över det. Vi har så jävla mycket att prata om eftersom vi nu inte setts på en vecka och när vi träffas är det två veckor mellan gångerna vi setts. Mööh. Men det kommer göra det roligare att ses!

Ska försökta ta mig ner till Lund någon helg snart också... Leka med Viktor. Det var ett tag sen jag träffade den pricken. Men får se vilken helg det blir.

Morgondagen då.. ja, då ska jag upp kvart över sju för att hjälpa lillebror till bussen eftersom han går på kryckor (korsbandsskada...) och sen ska jag tillbaka hem och göra mig iordning sen åka in till stan och gå på second hand lite, hade jag tänkt.

Börjar bli småtrött nu så avslutar för ikväll. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0