Searching, seek and destroy.

Inte haft mycket tid till uppdatering de senaste dagarna. Har varit på jobbet hela dagarna (började sju i onsdag och sex igår, sex även idag) och har tränat på eftermiddagarna sen rätt i säng nästan direkt jag kommit hem. Men nu hinner jag med en liten truddilutt innan jag drar till jobbet.
 
För tillfället har jag en liten Lars på mitt rum. En väldigt fin undulat. Min vän kunde inte ha honom just nu då hon håller på att flytta osv så jag ska ha honom här i troligtvis ungefär en månad. Bilder får ni sen, när jag lyckats skaffa fram tangentbord och mus så jag kan börja använda datorn jag fick av bror.
 
Idag ska jag slösa pengar (inte på ovanstående grejer) utan på blommor och underkläder. Har ju mina hemmagjorda bokhyllor som jag spikade ihop på typ 5 minuter. Låt säga som så att man ser tydligt att dom är hemmagjorda. Kanterna är inte så jävla vackra. därför hade jag tänkt ställa en kruka med en liten "hängväxt" som hänger ner över kanterna på hyllorna så de inte syns så mycket. Blir nog fint.
 
Nu måste jag springa och göra mig i ordning det sista, så jag hinner innan jag ska åka.
 
Ha det gött!
 
Hahaha det var så underbart när jag la ut denna bilden på en sån där "vilken kändis är du lik?"-sida. Ashton Kutcher fick jag då! Bilden är fullkomligt ickerelevant i detta inlägget men HÄR ÄR JAG! nädå men jag blev bara så full i skratt när jag tänkte på det där med Ashton Kutcher, så tänkte dela med mig liteeeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0