MED EN ENKEL TULIPAN

UPPÅ BEMÄRKELSEDAN
JAG HAR DEN ÄRAN
JAG HAR DEN ÄRAN
ATT GRATULERAAAAA
 
Idag är det ju nämligen så att vi har ett födelsedagsbarn! Grattis pappa Bergqvist på... ska vi säga 25årsdagen? (jag vet ju inte hur gammal mänskan blir!)

Förövrigt då så regnar det ju och jag har väldigt ont i kroppen då jag var och tränade en och en halv timme igår. Men asmysigt var det! Den gruppen som brukar köra Body Attack är så jäkla härlig. Direkt man märker att folk i allmänhet börjar bli trötta och inte orkar så mykcet och inte tar i så börjar alla sjunga med i låtarna, klappa händer, skrika peppande saker osv. Man kan inte låta bli att få ett leende på läpparna, sen bita ihop och ta i så mycket man orkar. Efter attacken blev det i alla fall en halvtimmes CxWorx och inte riktigt lika go grupp där (mest ett lugnt styrkepass, inget hoppande och fartfyllt där) men det var trevligt ändå!
 
Idag är det en timmes promenad som gäller. I morgon tar jag mig till gymmet igen. Då blir det två timmar. Har dubbelpass. Först en timmes Body Combat, sen en timmes Body Pump direkt efter det. Ser likadant ut på torsdag, då är det dock tvärtom med pumpen först och combaten sen (: kommer bli härliga dagar det dära!
 
Nu blir det till att gå iväg och göra lite nytta.
Höres!
 
I morgon kommer denna vackra sak hit och petar på mig. Wohoo!

Kommentarer
Skriven av: ....

HAHAH 25 år fyller han ju knappast!
MEN JAG TYCKER ATT MORGONDAGEN KOMMER BLI AWESOME, puss på dig <3

Svar: Vadå man vet ju inte! han kanske döljer sin ungdom... och fick barn väldigt tidigt. DEN BLEV FIN trots att min fucking ägglikör inte fanns D:
kreacher.blogg.se

2012-06-25 @ 21:21:34

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0