Fuck it all and no regrets.

Förbered er på ett långt och bildrikt inlägg! Har suttit och kollat igenom gamla uppladdade bilder och upptäckte då några gamla godingar jag gärna delar med mig av och berättar en liten historia om.

1. Idag är det två veckor sedan jag pratade med min fina lilla Mathias. Saknar honom ♥ Han är på resa lite överallt på jordklotet, och tar lite egentid. He desverves it! Satt som sagt och kollade igenom gamla uppladdade bilder och hittade då ett julkort som jag fick av honom för ett par år sedan. Det är så jäkla fint gjort och helt sjukt att han gjort det i paint. Jag menar, det är fan inte lätt att göra snygga bilder i paint! Men han lyckades! Är speciellt småkär i den där renen han gjorde. Den är riktigt bra gjord!
Kan tillägga att julkortet jag gjorde till honom inte alls blev lika snyggt.
Btw, det är tradition att vi gör paintbilder och/eller skriver en öppen blödig text till varandra på högtider och födelsedagar. Så blir det när man inte kan träffas och fira det, höhö.



2. Mitt halsband föreställandes ett svärd med en orm ringlande runt det! Älskar det halsbandet. Skaffade det för några år sedan då det påminde mig om utsidan på Mötley Crües Dr. Feelgood platta. Nu för tiden bor det nere i Skåne då dess nya ägare är Viktor. När han gav mig sin favoritring så plockade jag fram min finare sida och gav honom mitt favorithalsband som alltid var med mig. Jag tror det trivs bra runt hans hals! I aint regrettin' it!



3. Vet inte riktigt när detta var och inte heller situationen i sig, förutom att jag stod och stekte pannkakor, vände på den ena pannkakan och upptäckte att ett ansikte stirrade på mig! Tycker verkligen det där ser ut som ett skrikande spöke eller nåt, hahah. Den gillade la inte att bli stekt, eller nåt. Smakade bra gjorde den i alla fall!



4. Hehehe mitt skratt när jag läste detta. Oslagbart! Visst, det kunde ha blivit allvarliga grejer utav det här och kanske inte är nåt man borde skratta åt, men fan, DET VAR SVÅRT ATT HÅLLA MASKEN! Tycker dock gubben är lite småsöt. Han ser ut som en hobbit ♥ speciellt när han sitter med käk i nävarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0