Fingers like snakes and spiders in my hair.

Ligger för tillfället i sängen. Nyss läst lite ur Stephen Kings 'varsel' men blev alldeles för trött för att fortsätta. Orkade med två kapitel, sen tog det stopp. Läste i alla fall ut Sagan om de två tornen förut! Den är fin och bättre än Sagan om ringen, faktiskt. Sagan om ringen är så jävla seg första halvan, sen bra sista halvan, men De två tornen är bra genom hela boken. That's nice! Får se om Varsel är nåt att hänga i granen. Men det borde det vara. Stephen King är duktig!

Idag träffade jag Andréa. Det var väldigt trevligt. Inte setts på ganska exakt två veckor och det känns som en evighet. Gaaah minns direkt jag fått reda på ett betyg i skolan, under sista veckan då hon var borta. Det var så jävla nära att jag tog upp mobilen och började smsa och sen kom på att nej just det ja, det går inte. Tur datorn finns höhö... Men nu är hon hemma! Fick en väldigt fin tröja av henne också. Och hon fick betyg av mig. Nästan samma sak ju heheh....



I morgon ska jag först cykla och lämna biblioteksböcker, sen till morfar och träffa honom lite. Inte träffat honom på ett par månader så ska bli riktigt vackert. Lille morfar min ♥ Efter det blir det till att handla och sen hem och laga mat! Hade tänkt göra fisk med broccoli och soltorkade tomater. Och potatis till. YUMMIE! fisk är väldigt fantastiskt gott faktiskt och går ju att göra på många olika sätt, så det är fint.

Nu ska jag sluta tjöta om mat, och lägga mig och kolla på I taket lyser stjärnorna. Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0