Walking where the dead ships dwell.

JAG KAN HA FÖNSTRET ÖPPET! Det var tillräckligt varmt för att kunna ha det inatt. Åh jag är så glad. Börjar ju bli sommar, ihi.

Killing in the name of...
Killing in the name of...
Now you do what they told you
Now you do what they told you
Now you do what they told you
Now you do what they told you


Har ca tre timmar på mig att plugga. Sen ska jag iväg och träna och jobba. Sen har jag självklart kvällen på mig också. Det är bra. Men ser helst att jag gör så mycket som möjligt nu. Ska påbörja en sammanfattning av texten i naturkunskapsboken hade jag tänkt. Dock blir sällan mina sammanfattningar några sammanfattningar.. Får bättra mig på det där. Blir alltid för mycket text. Då kan jag lika gärna läsa boken, haha. Men vadfan, jag lär mig då jag skriver ner allt! HEJA MIG.


En gång var jag glad över godiset jag hade köpt!

Borde äta nåt gott godis till helgen.. hmm... yummie. Frågan är bara vilket? Men jag har nästan en hel vecka på mig att bestämma mig, it's cooool. Och tittar beslutsångesten fram är det bara att peta den i näsan och sen be någon annan bestämma.

Fuck you I won't do what you tell me.
Fuck you I won't do what you tell me.
Fuck you I won't do what you tell me.
Fuck you I won't do what you tell me.


Jag luktar tvål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0