So I don't know what's real and what's not.

Tar paus i pluggandet nu. Har pluggat sen jag kom hem vid fyra, förutom då jag var iväg i en och en halv timme för att träna body pump (mys pass för övrigt. Kanske nåt jag ska göra framöver... tur nog så är det på lördagar klockan nio, så det är inte så att jag missar pluggtid eller nåt). Är inte alls säker på det jag ska kunna, men det får gå ändå! I can do this.

I can't live in here for another day
Darkness has kept the light concealed
Grim as ever
Hold on to faith as I dig another grave
Meanwhile the mice endure the wheel
Real as ever
And it seems I've been buried alive

I morgon har jag som sagt då naturkunskapsprov och sen också en tyskaläxa. Några ord som ska böjas, peka ut fem städer på en blindkarta och även tala ca en minut om en hjälte. Har valt att prata om Erik, min lille kusin, då jag tycker han är så sjukligt stark och beundransvärd som stått ut med allt som varit runt Carl, utan att klaga en enda gång. Något att se upp till, den ungen, verkligen! Därför hade jag tänkt hylla honom lite i morgon. Det förtjänar det lilla gossebarnet.

And I'm chained like a slave
Trapped in the dark
Slammed all the locks
Death calls my name
And it seems I've been buried alive



Bilden påminner mig om sommar, vilket det är snart! Happy me.

Har nu fått lite instruktioner från min kära vän, som också har mongohjärta. Det senaste har mitt hjärta fårn och till känts som att det får stötar, när jag andas in. Och vän sa till mig att det möjligtvis är så att jag sover ihoptryckt eller något, och att musklerna drar ihop sig. Därför ska jag tydligen sträcka ut direkt det blir så. Får försöka göra det och se om det hjälper! I hope I hope, för det gör ont när det dampar ><

Take you down now
Burn it all out
Throw you all around
Get your fucking hands off me

NU, blir det lite mer musik, sen krama på John Blund. Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0