There's a heaven above you, baby.

Om någon undrar, så är jag inte så jätteförtjust i rättskunskap. Ska spendera kvällen med att skriva för- och nackdelar med äktenskap och samboförhållande, analysera skilsmässofall och bestämma vem som ska få ett visst arv och vem som inte ska få det. Sounds fun! Nejmen, TUMMEN UPP NU, leeee, leeee.

Take me in and let me show you how it works
I've got something on my mind for you to choke on
Every time she saw a chance to improve
Someone pulled the rug and laughed as she was falling

I MORGON, då har jag nationellt prov. Engelska. Muntliga. Kommer säkert gå bra! Det är det jag är minst nervös för. Går i princip inte att plugga på vilket är lite skönt för då slipper jag få ångest om jag inte pluggar. Och sen så är det bara att ordbajsa lite. Det kommer säkert gå mycket vackert.

Take me in, and let me show
I've got something for you to choke on
Now she's gone
Six feet deep
She's in my head and I will never forget her


Fan att horisonten blev lite sned.

Reminder till mig själv; STÄDA DITT RUM FÖR FAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0