I'm so ugly, but that's okay, 'cause so are you.

Har dejt med naturkunskapsboken. Vi gick fort fram och tog oss till sängen på en gång. Vet dock inte om jag vill gå vidare och satsa på ett förhållande... han är väldigt tystlåten och inge vidare bra på att hålla en diskussion. Känner mig fantastiskt dålig i hans närvaro också, han är så jävla full med kunskap medan jag bara "eh?".

Funderar på att sova snart så jag är pigg i morgon. Sov sjukligt mycket idag. La mig halv elva om jag inte minns fel, och gick upp halv tio. Duktig flicka är jag! fick tagit ikapp lite sömn där. Behövligt som fan.

Morgondagen dååå, hur ser den ut? Jag ska träna (body attack och cxworx) och jobba. och pluggaaaa.

I won't say I'm sorry
I got what I deserve
I got what I deserve


Ska se till att få läst lite också. Det var några dagar sen nu. Men jag hinner tyvärr inte. Har varit en hel del att göra i skolan det senaste och då får böckerna åka åt sidan. Men ska inom det närmsta läsa färdigt Nu vill jag sjunga dig milda sånger av Linda Olsson och sen börja på den boken jag fick av Viktor. Vill minnas att det var en Darren Shan-bok.. Cirque du freak? Eller nåt... Kollar upp det närmare, när jag ska börja läsa den.



I am the world before I am a man
I was a creature before I could stand
I will remember before I forget
Before I forget that

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0