I know there's a snake in my bed, eatin' its way through my head.

Min uppdatering är fantastisk.

Har en hel del att göra i skolan nu. Förstår egentligen inte varför jag sitter här och skriver? Borde plugga. Men jag ska, när jag kladdat lite på denna sida.

kom nyss hem från att ha käkat med bror. var så sjukt sugen på pizza så min fina broder tog med mig och åt. det var vackert. Dock inte särskilt behövligt eftersom jag ska iväg om en timme och äta. ska fira kusiners födelsedagar. men äh, ibland får man la unna sig lite saker! Efter det blir det hem, en promenad eller joggingtur. Sen dyka ner i naturboken. Det blir fint.

ligger i sängen och lyssnar på musik. Just nu är det disturbed som hörs ur höglurarna.

still, we ravage the world that we love
and the millions cry out to be saved
our endless maniacal appetite
left us with another way to die


Pratade nyss med Viktor. saknar honom en aning. Aset kommer inte hem förrän fredag kväll i think... tur han har mobilen med sig och kan vara inne på facebook och msn lite, haha. saknar för övrigt matte också. dock skulle han kolla om han kan åka till sin farsa nästa helg. helt underbart om det går! så kan jag leka lite med honom på måndagen eftersom det är långhelg då. fantastiskt som fan <3 hoppas hoppas hoppas.

missade att skriva mer, fastnade inne på facebook. oops. ska dock iväg till kusinerna nu. ska föröska bli bättre med uppdatering. seee yaaah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0