I found secrets about life untold.

Var dålig och började fundera över presenter till människor. Sen hamnade jag vid datorn igen till tio.. Men är ganska pigg ändå! Ändå sovit i 7 timmar. Det är ju mer än sex timmar i alla fall, om man nu ska vara positiv, höhö..

Don't tell me
Tell my ghost
Cause I blame him
For all I don't want to know


ca tio minuter kvar tills jag ska gå. Vad gör man då? DATOR. Hinner ju alltid med ett litet inlägg. Nog för att jag bara tjötar skit, men det är vackert det med.

Don't believe the mask
It attempts to lie
The perfect ten
When reality caves in

Nu blev klockan mycket. Eller nej men jag kom på att jag har ju inte tagit på mig än. Oops? :'D Men jag hinner. om jag lägger ner nu. TJENA MORS.


Random picture på en Fred, som tyvärr fått överdelen av huvudet kapat på denna bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0