Got to bring myself back from the dead.

ÄNTLIGEN är jag klar med alla delar som måste med till skolan i morgon! Inom textkommunkationen då. Ska bli en väldigt rolig lektion. Sitta och designa tidningen. Ska bli skitroligt. Tycker verkligen om det där med layout. Först fattade jag inte riktigt programmet men när man kommer in i det så är det jätteskoj. Har två texter att redigera. Ett reportage med Yoxx (Hur det är att leva som homosexuell ungdom i dagens samhälle) och en kortare text "(Våren - en tid för kärlek?). Det kommer nog gå bra! Kör troligtvis på den korta först eftersom det går snabbast, så jag har ordentlgit med tid sen för det långa reportaget, så jag kan göra det snyggt. Har en hel del bilder att leka med också.. Hurraaaa!

Sometimes I hate
The life I made
Everything's wrong every time

Blir att gå ut på en timmes promenad med min fina vovve nu. Efter det; back to hell. Rättskunskap. Jävla mög.



Don't want to be rude, but I have to
Nothing's good about the hell you put me through
I just need to look around
See the light that has come unbound

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0