Drool for the love of my virulent sway.

Church bells resounded like judgement day
As they were making love
In the rainswept graveyard
She fucked him hard, silhouetted by flame
A monsoon Tigress set upon prey

Tio minuter tills jag ska gå. Fint väder idag! Underbaaaart. Vet inte riktigt vad jag anser om att jag började ett inlägg med att prata om väder.. Men vadfan.
Ska packa ner sakerna i väskan och dra när jag skrivit klart här. Det blir vackert seru.

Mortal kind, a morbid wine
For this dark moon goddess
And freed to stretch her claws
This beautiful whore
Would be brutally honest


Har fortfarande inte fått läst nåt i Nu vill jag sjunga dig milda sånger, och lär inte kunna göra det så mycket idag heller. Har ett rättskunskapsarbete som ska vara inlämnat denna veckan och vll göra så mycket som möjligt på det idag tror jag. Men läsa.. åh jag vill läsa.. får fan ta och klämma in det idag i alla fall! Måste få unna mig lite böcker ju : D


Idag kommer denna människa till skolan! Woeeh.

Mitt rum behöver städas...

In the throes of orgasm, she bucked and he broke
At the height of the storm, the chaos they'd smote
Burning behind her in arabesque smoke
Framed a vision transformed as she sucked from his throat


Yes darling, I know you love the lyrics of my music..

NU, MINA BARN, SKA JAG TILL SKOLAN.

Kommentarer
Skriven av: gissaaaaaa

du är så söt. NÄR TAR DU MED KAMERAN DÅ?!

puss på dig

2012-04-24 @ 20:09:50

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0