Death waits for no one.

För första gången på ett bra tag så kommer jag i säng innan halv tio! Jag är en duktig flicka. Ska upp tidigt i morgon eftersom jag börjar tio över åtta, och har sovit sex timmar per natt det senaste, så får se till att ta ikapp det lite nu inatt. Borde kanske även lägga mig tidigt i morgon kväll. Beror på när jag blir klar med rättskunskapen. förhoppningsvis lektionen i morgon...

I love you
So much
You must kill me now

Min fantastiska combat i morgon! Wiiie. Känns som att det var längesen jag var där men bara en vecka sen. Får dock se hur jag gör, beror på hur jag mår när jag vaknar i morgon. Har huvudvärk och är tät i näsan. Ingen bra kombination där inte! Speciellt inte när man ska träna. Så får kanske hoppa över det. Vill inte bli alldeles för sjuk nu när det är långledigt osv. Det är la bra kanske så man inte missar massa i skolan, men samtidigt så vill jag kunna utnyttja ledigheten till att göra nåt fint.


Längtar till sommaren då det är tillräckligt varmt för att kunna gå ner och bada med hunden på kvällen.

Åtta minuter på mig att komma i säng innan klockan är halv tio... I WILL MAKE IT! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0