Another hole in the wall of my inner defenses.

Har sen sist avverkat en och en halv timmes träning och även jobb. Det var mys. Svettades som en gris och kände mig allmänt duktig. Och på jobbet känns det nästan alltid bra att vara för man vet ju att man får pengar!

Sitter just nu med skolböcker. Wiho. Ska stanna uppe med detta i ca en timme till, sen får det vara nog. Har morgondagen på mig också. Får ta och läsa tyskaböckerna i bussen till och från skolan i morgon, så jag har så mycket tid som möjligt till naturkunskapen hemma. PLANERING AV LÄXLÄSANDET, MUEEH.


Bilden har inget med något att göra men jag tycker om den.

Den kommande veckan består troligtvis bara av skola, pluggande och träning. Får se om jag hittar på nåt skoj till helgen, och i så fall vad. Men det blir nog fint! Långhelg då ju. Då SKA jag hitta på nåt fint. Helt klart. Gäller bara att fundera ut vaaaad.

Locked in clutch
Pushed in place
Hold your breath
Listen!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0