Yes we can...?

Har just nu kollat färdigt på Barack Obamas tal.. nej, jag gör det definitivt inte för skojs skull. Har det som läxa tills i mrogon, i retoriken. Har i lala fall nyss kollat färdigt och ska nu analysera utifrån de små anteckningar jag har gjort.
När jag är klar med det blir det att försöka göra sig vän med matteboken. wish me good luck..
Ska hinna ut på en promenad ikväll också, blir nog på 45 minuter. När jag kommer tillbaka därifrån ska jag bara ta det luuugnt och mysa uppe i min vaniljlya. Tända ljus och te. Har kommit på att jag somnat väldigt snabbt och avckert de senaste dagarna då jag suttit och tagit det lugnt med ljus och te. plus att jag fått sova utan några konstiga drömmar.

Hade en fin dag i skolan trots att jag och andréa halvdog i slutet pga värmen i mediasalen. men vi kom därifrån levande i alla fall. sprang till bussen, åkte hem, mådde illa som fan då jag hade läst i bussen. men det försvann ganska snabbt.
kom hem, pluggade lite. åkte och klippte mig (ingen förändring höhö) och sitter nu här.

hinner inte skriva mer då jag måste fkousera på skolarbetet. men vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0