Put your hands in the air and wave them like you just don't care.

Har småtittat lite i tyskan nu och tänkte lägga mig och läsa.. Fastnade dock i musiken. Cat Stevens blev det nu. Han är lite mysig. Fick lust att sätta på lite Soad men jag är fullt medveten att om jag väl börjar lyssna på dom kommer jag inte kunna sluta förrän typ tolv inatt och det vill jag inte ska hända. Håller mig därför till Cat Stevens och ska stänga av honom efter denna låt och ägna mig åt boken.

Väldigt vad jag fick lust att blogga nu helt plötsligt? Vad kom den lusten ifrån?

Har läst ungefär halva Den hemliga trädgården nu och måste säga att den är oerhört mysig. Söt på nåt sätt. Ganska lätt bok också, inte tung eller jobbig på något sätt. Vill gärna rekommendera den till andra människor, mhyes.



Låten är slut nu så jag ska ta och läsa nu.. Hinner nog med ett par kapitel åtminstone innan jag ska lägga mig och sova. Vill inte vara alltför trött i morgon. Har ju prov då.

whatever.... over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0