My brain is hangin' upside down.

bloggen har varit död de senaste två veckorna, jag vet. men jag har helt enkelt inte orkat.

hade det astrevligt i lund i alla fall. i would like to give a biiiig kiss to everyone i met down there. tänker inte räkna upp alla men mestadels jull, matte och viktor. love u guys.

såhär på kvällen ligger jag och funderar på vad mina ungar ska heta.. mina framtida ungar. vill ha två döttrar och en son, i think.

dotter number 1 ska heta Elizabeth i förnamn (engelskt uttal) efter Elizabeth Bennet i jane austen's stolthet och fördom, bara för jag tycker att elizabeth är en så självgående kvinna som ser sitt eget värde (för att vara på den tiden det utspelar sig). inte kommit på något andranamn än.

dotter number 2 ska heta Georgiana (engelskt uttal där med) och ska inte vara döpt efter någon speciell. Bara ett fint namn. Jag tycker om det, av någon anledning.

Inte kommit på något mellannamn till de än...

sonen min ska heta Nikki i förnamn, efter nikki sixx, basist i motley bara för jag beundrar honom för han är en duktig basist och låtskrivare men framförallt för att han hade styrkan att ta sig ut drogträsket. andranamnet på den ungen ska vara Dee Dee, efter Dee Dee Ramone, originalbasist i Ramones. bara för jag tycker han är en bra låtskrivare och bra basist och jag gillar det namnet, haha. Dee Dee. Det låter så mysigt.

Alltså... Elizabeth, Georgiana och Nikki Dee Dee. HELL YEAH. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0