I dug this pain into my chest.

Gick upp vid halv åtta för att gå ut på promenad kvart i åtta. kom tillbaka vid halv nio och gjorde i ordning lite frukost. En tallrik havregrynsgröt, en macka och en kopp vaniljte. Yummiiie.

Tänkte läsa lite ur Den hemliga trädgården men direkt jag kom upp och satte mig här fastnade jag i min kära musik. Surprise? Didn't think so.. Ska dock hinna läsa en del innan jag åker iväg, vilket är om ca två timmar. innan dess ska jag hinna duscha och göra mig i ordning. Ska först till torget och sen ska jag hämta yngsta syster och åka upp till morfar och käka lite. Fisk tror jag det blir. Underbart! Min morfar är duktig på att laga mat, ohja.

Resten av dagen då, hur ser den ut? Pluggande... japp japp. Har lite att göra innan fredag och vill inte sitta med allting i morgon. Det känns inte okej. Men ja jag ska la köra igång lite med matten, och sen måste jag analysera Obama's tal.
När jag pluggat färdigt bär det av in till Göteborg. Har ett par ärenden där inne. Men det tar vi mer om ikväll. Eller i morgon. Får se.

Kvällen blir la till att sitta och småmysa med en kopp te och mina vaniljljus. Är lite småkär i det höhö. Läsa kanske jag ska ta och göra då också, så jag blir klar med boken någon gång så jag kan börja svara på frågorna inför boksamtalet. Är också sugen på att läsa boken Dårhus av Ally Kennen.. Läste en annan bok av den filuren. vad fan hette den nu då? Minns inte, mend et handlade hur som helst om en gosse som typ skar av sig fingret osv. Och den var ganska bra. Så vill se om Ally Kennen håller måttet i även denna boken.

Ska fortsätta lyssna på min musik nu. Men vi hörs senare.

Ja jag vet att min blogg är väldigt tråkig right now, inga bilder eller nåt. Men jag ska hämta hem min kamera från Jess någon dag. När jag gjort det kommer det upp bilder igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0