But her ghost will remain as you lie in your grave.

Vaniljlukten tränger in i mig. Det är vackert.
yes yes, har köpt vaniljljus idag, plus vaniljte. Vet dock inte än hur det smakar men jag ska ta och göra i ordning lite sånt när jag kommer tillbaka från promenad med hunden min. Ska ut om en kvart ungefär, och sen när jag kommer tillbaka är det mörkt och då är det dags för tända ljus, te och harry potter. myskväll helt enkelt! Jag och Mathias tyckte att han kunde komma hit och dela denna myskväll med mig istället för att sitta och plugga där borta i Australien men det går ju inte. Tar lite för lång tid att ta sig hit tror jag höhö.

Hur som haver... musik förgyller stunden innan promenaden. Escape the fate är det som gäller (när Ronnie Radke var sångare..). Emo? Nejdå, varför tror du det.
Skitlängesen jag lyssnade på dom och ja jag vet inte, det har helt enkelt inte blivit av. men så för en stund sen kom det upp två ord i mitt huvud.. "Catastrophic accidents". Det tog mig tio minuter ungefär att komma på vilken låt det var och när jag började lyssna på den så var jag fast. Har kommit på att jag lätt fastnar i musik, haha.

Åh påtal om musik, när jag gick från nordstan till centralen idag så såg jag en väldigt söt tös. Hon var blond, mycket svart runt ögonen, skinnjacka och kängor. Så på högerarmen hade hon sytt fast ett mötley crüe tygmärke (precis likadant som jag har och på samma ställe som jag har) så jag gick fram och sa åt henne att hon hade ett väldigt fint märke där, och visade mitt. "ååh, tack, detsamma!" sa hon, och var oerhört trevlig :'D Sånt gillar vi.

Nu ska jag fortsätta dreggla Escape the fate den sista kvarten innan promenad. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0