You should have never trusted Hollywood.

Ja, jag råkar gilla sådana här saker.



Vilken är din favoritdag på året?
Hmm.. svårt att säga. Jag älskar speciella dagar med vänner, och det finns ju ingen specifik dag för det, inget datum.

Blöter du tandborsten innan du tar på tandkräm?
Ja, efter också!

Använder du helst blyerts eller bläck?
Blyerts, skriver snyggare då.

Använder du schampo eller duschtvål först i duschen?
Schampoo :'D

På en skala 1-5, hur mörkrädd är du? 1 är inte alls, 5 är jättemycket.
3-4 typ ?

Vilken känd person skulle du vilja ge en örfil och varför?
Hon där Montisami? För hon pratar som en jävla snigel. Blir galen.

Solnedgång eller soluppgång?
Nedgång I think. det är vackert.

Cola eller Pepsi?
Pepsi eftersom det inte produceras av Coca-Cola Company.

Har du slagits någon gång? (Syskonfighter räknas inte)
En gång i mitt liv ja. JAg rä en duktig pojke och slåss inte annars ju.

Har du varit kär i en lärare?
haha, creppy? Men nej det har jag inte.

Hur många språk talar du i någon utsträckning och vilka är dom?
svenska, engelska, tyska, polska (typ ett par ord och en fras?)

När fick du en komplimang senast och för vad fick du den?
"men åh vad söt du kan va" för att jag hade sagt nåt snällt I guess.

Har du fuskat på ett prov någon gång?
Som sagt; jag är en snäll pojke, och har därför fuskat på prov ja.

Har du brutit något ben i kroppen någon gång?
Nix.

Vad sover du i?
Min säng...? oO Nej, men.. beror på om jag sover ensam eller om jag sover med någon och i så fall med vem.

Om Jimmy bryter majs och ingen bryr sig, varför finns det då en sång om det?
För att jag bryr mig om allt Jimmy gör och vill krama honom. ♥

Har du något smeknamn?
Puder är la det enda som används regelbundet.

Vem i din familj är du mest lik, utseendemässigt?
pappa I'd say.

Har du någonsin haft en ”crush” på din kompis flickvän/pojkvän?
Haha, nä.

Hur många dvd-filmer äger du?
Vet inte och otroligt ansträngande att vända sig om och räkna.

Hur tar du ditt kaffe?
Bakifrån.

Och dina ägg?
På alla sätt och vis.

Vad heter din farmor i förnamn?
Anett. Anette. Annett. Annette. Vet inte hur hon stavar det.

Morgonpigg eller nattuggla?
Både och faktiskt! Som sagt... duktig pojke.

Choklad eller vanilj?
som lukt är det vanilj, helt klart.

Är du slarvig eller pedantisk?
Slarver.

Vad är klockan när du svarar på det här?
kvart över åtta.

Kommentarer
Skriven av: your love

duktig pojke? ....

och och du kallas ju faktiskt love också. eller raring. eller lovely. eller vännen. eller punkarjävel. det beror på hur man ser det.

wish i was with you right now darling, det hade varit epic!

<3

2011-10-08 @ 12:27:24

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0