The sun is eating me.

Har nyss kommit in från en liten promenad med hunden och kameran. Blev inte jättemånga bilder från just promenaden, desto fler när jag kom hem.

Update; kom inte alls nyss in. påbörjade inlägget för två timmar sedan, sen skulle jag och jobba, så fick lägga inläggsplanerna på hyllan fram tills nu.


Min hund råkar vara fett vacker. ♥


Ja, jag kan vara seriös på bilder! Det är dock inte ofta, men det händer.


även denna vovve är mycket fin. ♥


och självklart min freddie också!


som blir uppäten av eddy....? xD
Ta det lugnt folk, dom är typ bästa vänner och leker alltid såhär.

Nu ska jag ta och ägna mig åt lite tyska innan jag ska ner och göra mig själv en skål soppa. pussar och sådär.

Kommentarer
Skriven av: Henny

... och sådär. Lucasifierad much?

2011-10-16 @ 19:41:16
URL: http://honeytea.devote.se
Skriven av: guesswhoo

GAHH.

1. du är söt när du är seriös (annars också så klart xd)

2. jag älskar dina djur!

3. tyskan suger :O

puss

2011-10-17 @ 18:25:03

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0