☠ キυ¢к Ťнє Şуѕтєм ☠ ✔

They look at you in disgusting ways.

I detta inlägg kommer det helt random komma delar ur låtar.. men det är när det kommer nåt jag tycker om. Eller ja jag tycker ju om allt jag lyssnar på (om ingen får mig att lyssna på nåt snedfött) men när det är nåt speciellt i en låt. You get it. Dessa saker kommer vara i kursiv stil. Texterna är också från olika låtar.

Kvällen har varit fin, jadå. Spenderat den hos min föredetta granne och hennes dotter. De bjöd på glass, våfflor, chips och kakor. Snälla människor. Innan jag åkte därifrån satt jag och målade med dottern. Hon är väldigt söt.

Jaduuu jaduuu.. vad kan man säga? Har egentligen inte mycket att få ur mig. Ville bara skriva lite ändå, haha... Bra när man inte har nåt att säga va? Nä, men vi kör på ändå.

Längtar som fan tills jag ska till Lund/Karlshamn.

All you bitches put your hands in the air and wave them like you just don't care.

Det kommer bli väldigt fint, bara så ni vet. Ska ha med kameran och försöka ta massor med bilder. Vi brukar bestämma att vi ska vara sjukt aktiva med kameran så vi kan samla på oss lite bilder men det har fan inte hänt än hahah..

You should have never gone to Hollywood.

Nu mår jag illa...

And if you go, I wanna go with you. And if you die, I wanna die with you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0