Sympathy for the Devil.

Sitter och lyssnar på musik och skriver. Tänkte pröva det som Emma sa åt oss, att skriva ner artikeltabellerna och sätta upp lite överallt så man ser dom regelbundet. Det kanske funkar fint? Ska sätta ett papper per toa plus en på dörren till mitt rum så jag kan kolla varje gång jag går ut härifrån.

She's like heroin
Sipping through a little glass
I'm looking for some help
I need someone to save my ass

Måste spela in ljudläxan idag. Har dock lite problem, den är för kort.. Uuh, men får försöka komma på nåt mer att säga. Får se hur det blir sen med själva inspelningen, jag vet ju knappt hur apparaten fungerar? >< nåja, det går säkert helt okej.

Efter allt pluggande hade jag tänkt lägga mig i sängen och glo på Allt för min syster, heh. Ska hinna med en promenad med hunden min också. Men det hinner jag. Måste ju inte i säng speciellt tidigt ikväll eftersom jag har sovmorgon i morgon. samtidigt vill jag inte lägga mig alldeles för sent då jag varit uppe alldeles alldeles för sent de två senaste dagarna. Ett tag var jag duktig på att lägga mig tidigt. Vad hände? Back to basics, I guess. Den duktiga Emma levde bara ett litet tag.

Har förresten fått tillbaka min kamera nu, wiie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0