Standing in the sun, I'm wasting my time.

Åh det är jättemys ute idag! Underbart väder. Life's good ♥

Kvällen sög. Satt och pratade med min fina vän och once again; life's good! Sen en halvtimme efter han gått och lagt sig så fastnade jag i bilder på Cloe. Det var inte så smart då det slutade med att jag satt och grät i mammas säng och sen tog hunden min och gick ut och gick mitt i natten. Hej emo ♥ Var därför skittrött i morse och sov ända till halv elva.
En och en halv timme senare gick jag ut på en timmes promenad med min kära hund. Det var fint. Speciellt eftersom det är så vackert väder.

Om ett par minuter är det lasagneätande som gäller. Sen blir det nog en promenad med någon av de andra hundarna, då resten av familjen ska iväg och kolla på fotbollsmatch. Jag vill då inte med!

Kvällen kommer sedan bestå av jobb och att göra mig i ordning.

Åh sitter och kollar på en video med Children of Bodom och det stör mig FORTFARANDE att jag inte fick köpt den där Children of Bodom-tröjan på Myrorna... Får åka tillbaka dit snart och se om de har några vackra bandtröjor. Vill skaffa mig några fler. Det är ju alltid vackert med bandtröjor ♥

Men nu blir det att äta. puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0