Raring...

jag snodde denna från dig, hope that's okay :'D Förresten, din blogg är väldigt svår att läsa när både texten och bakgrundsfärgen är så ljus >< <3

ad är den äckligaste mat du vet?
Klarar inte av blodpudding. Tror inte det är just pga smaken så egentligen är det inte den äckligaste mat jag vet.. det är nog mer grejen med att det är massa blod och äckligt gojs..

Nämn fem grejer du är nöjd med som du gjort i jobbet (hela livet)
Öh.. att jag i somras vågat gå ensam och ha 100% ansvar över städningen på Hogia (stort kontorshus på två delar, båda på fyra våningar, plus en liten extradel). Att jag har tillräckligt med ryggrad för att säga till när det är nåt jag inte tycker är okej på jobbet. Sen så.. sen vet jag inte. Är ju inte direkt gammal så har inte hunnit jobba så mycket.

Vad ångrar du i livet (om något)?
Måste delvis få använda Andréas svar här... att jag inte alltid säger till om saker och ting när jag är missnöjd. Har oftast ganska svårt att säga till vänner om jag tycker de sårat mig.

Vad kommer du ha för klädsel i höst och vinter?
Det jag alltid har, I guess?

Vilket är ditt dyraste klädesplagg?
Haha, oj.. ingen jävla aning. Eftersom jag inte köper dyra kläder så lägger jag aldrig på minnet vad de kostat.

Har du någon oanad talang?
Inte direkt nej.

Vad gjorde du i helgen?
Nu just såhär kommer jag inte ihåg vad jag gjorde, men ska kolla i kalendern... Hahah, inga anteckningar där. Kanske inte gjorde nåt? Ingen aning.

Vad är dina fem viktigaste 2dos den här veckan?
Plugga och passa kusinernas hundar och hus.

Vad har du på dig just nu?
Ett par asfula och skitsköna mjukisbyxor och en gammal tshirt.

Senaste låt du lyssnade på?
Nåt med Marilyn Manson.

Bästa skönhetsknep?
Älska dig själv. Gör man det syns det på utsidan och man blir automatiskt jävligt vacker.

Vilken klädstil tycker du är hetast på män?
Andréa kommer hata mig, men typ jeans eller nåt och bandtröja. Simple as that.

Och fulast?
Oversize skit. Finns en kille som åker min buss och åh det är så jobbigt för hans munkjacka går ner till knäna och ut sticker två skiiitbreda ben (egentligen är inte så breda men eftersom jeansen är så pösiga ser det ut som det) och alltid luva på sig med sån där hiphop keps på huvet. skitfult.

Vem saknar du?
Right now; Cloe, mormor, Jull, Lolloh, Matte, Viktor, Mik, Pancake. Och far min lite, han har jag inte träffat sen i söndags : o

Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?
Oosch... Jag vet inte. Svårt sånt där. Jag vill inkludera mina vänner på nåt sätt för att de ska få det fint osv men vill inte lämna någon utanför.

Bästa boken nånsin?
Harry Potter för fan. Om du inte håller med är du en snedfödd idiot.

Vilka tidningar läser du?
GP sometimes och så brukar jag läsa Metro på morgonen. Det är fint för folk lämnar sina tidningar på bussen höh. Det händer också att jag läser Sweden Rock eller Close-up.

Vad önskar du att du var bättre på?
Kanske vara bättre på att uppskatta hur jag ser ut. Eller bättre på att skita i hur jag ser ut (syftar inte på kläder, menar det medfödda u know) eftersom det är sån jag ser ut och det är ingen idé att fundera över det.

Är du religiös?
Haha, det där var ju nästan kul. ♥

Vad är din största rädsla?
Att något ska hända min familj.

Vad är det elakaste någon sagt till dig?
Hmm... Inte just sagt, men gjort. Det är det där Sarah gjorde. Inget jag tänker dra upp nu, de som jag känner bör veta/förtjänar att veta, vet. så yeah.

Om du får barn vad ska du döpa dom till?
Två döttrar som ska heta Elizabeth och Georgiana, och en son som ska heta Nikki Dee Dee 

Om du fick köpa vilken bil som helst – vilken?
Jag är lite småförtjust i sådär gamla halvrostiga bilar med doftgranar där fram.

De tre finaste sms du fått i år?
De tre finaste? Men jag kan inte välja ut.. Men det jag kan komma på nu är ett från Matte. Första gången han sa "jag älskar dig" till mig! Love u vännen min ♥ Sen så alla smskonversationer med Viktor och Andréa och Lolloh. De tre småtomtarna är väldigt bra på att skicka fina sms.


Kommentarer
Skriven av: likbliven säring nr 1

darliiing. Nej klädstilen är inte okej. Men du, älskar faktiskt dig ändå. Puss å så vännen, <3

2011-10-05 @ 16:01:47

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0